miercuri, 16 septembrie 2015

Wein Sie auch?

Azi se împlineşte o lună de când mă distrez şi mă vindec în acelaşi timp. Clavicula ca şi subiect mi s-a cam epuizat de acum.
"Puteţi da drumul la mişcări" îmi spuse doctorul în timp ce mă pregăteam să mă urc pe covoraşul zburător. Adio ham pe umeri, ia să o-ntindem pe afăriţă niţeluş! Următoarea fază a vindecării presupune însă şi mai multă atenţie din partea mea. Abia ce m-am dat jos de pe covoraş, relax în pat, că hop Universul îmi şi trimite soli de pace. Un prieten vechi prinde bine la prilej festiv, adică exact aşa cum stă treaba la mine-n suflet acum.  Zic mersi că n-am duşmani, halal viaţă, să-mi trăiască libertatea! Şi iac-aşa feciorii mei noptatici, am sărbătorit eu trecerea celor 31 de zile turbulente cu 3 glaje-n vârf de vin, doi prieteni şi un câinoc! 






Prost! Ja, aber ich keine...ja, nein danke, ah zu viel...pac euforia eliberării de strânsoarea de pe umeri mă copleşeşte peste putinţa alcoolului de a mă ameţi. E bine aşa, asta o fi pasiunea viitorului meu, controlorismul alcoolic distractiv. Prietenii se bucură pentru mine, eu pentru bucuria lor. Sunt treaz şi totuşi beat de fericire.
A fost o noapte cu poveşti dulci, demidulci, demiseci şi seci. Ca şi trecutul meu, ca şi trecutul oricărui om.
Am ascultat cu luare-aminte în grădină primul cucurigu apoi am trecut la proba de somn simplu. 
Am adormit în urechi cu adierile suave ale unui trecut glorios.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu