miercuri, 27 iulie 2016

Rima porc dar porcul nu mai rimă

- Știi de ce nu mai rimează porcul?
- Phuui ce m-ai speriat Spinehengele ce faci?
- Uite am o problemă de logică și chiar mă gândeam oare când ai de gând să mai tastezi acia ceva ca să te pot și eu întreba respectiva problemă.
- Oh, deci tu ai viața ta și eu apar așa de undeva și hopa cu problema, nu? Chiar ai o logică interesantă.
- Hai lasă, uite aici. Știi bancul ăla cu porcul râmă dar râma nu porc. Ei bine, figura e că poți spune la fel de bine că rima porc, dar porcul nu mai miră. Haaaaha, ce glumă bună, nu? Ce părere ai?
- Ei na, stai să mă pieptăhăhn că apoi poate și râd. Demult nu mai miră porcul, totuși zici tu ceva acolo.
- Uite ce ți-am compus. Ascultă, e o rimă mai aparte, deosebită desigur. Fii atent:

Să ne iasă 10 
norocele-n cale
Nouă celor care 
eram opt.
Șapte holtei 
toți pe-un doc.
 Și-un dram de
șase 
răzgândindu-se 
pe loc.
În cele cinci direcții 
noi cei patru
Care suntem treji
eu și cu Andreji.

  - Ai de mine Spinule poetule, ce să spun. Hai că n-am pufnit în timp ce-mi citeai ca un enoriaș la ușă, sunt tare. Dacă tu crezi că să dai la rimă treji cu Andreji e ok, ei bine află că e greșit. Și așa greșit, nu-mi sună deloc bine. De unde ai scos acest haiku-vlaicu obosit?
- Nimic nu-ți convine, văd că. De ce nu mai bine să schimbăm subiectul?
- Da, mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu